Hndn1234 Merhaba arkadaşlar. 16 Ocak ta embriyo transferi oldum. Bugün kan testi verdim beta <2.0 gösteriyor. Gebelik yok demek mi bu. Böyle olup da sonra yükselen oldu mu
Nananan Hndn1234 ya aslında bende pek emin olamıyorum ama benimde aynı şekilde 5 çıkmıştı değerim gidip göstermedim bir kaç hafta sonra tekrar kan verdim ben 10 binlerde çıktı 6 haftalık fln hamileydim 5 çıktığı zmn gebelik varmiydi yokmuydu bendr bilmiyorum
Serber0000 Hndn1234 merhaba sizin değeriniz ne oldu gebeliginiz ilerledi mi suan benimde sonucum 2 çıktı çünkü
Hndn1234 Serber0000 merhaba kusura bakmayın ben sonuç negatif çıkınca forumu filan kapattım bi süre moralim iyi değildi. Olmadı maalesef mayısta bi daha transfer oldum o da olmadı nasip değilmiş