Selam arkadaşlar Salı günü özel hastanede beta değerim 175 çıktı doktorum benden kan tahlilleri istedi sağlık ocağında yap dedi sonucum düşmüş beta normalde 600 lere dayanması gerekiyorken sağlık ocağındaki değerim 342 çıkmış cuma günü vverdim kanı 😓 Salı günü hastaneye gideceğim kendi doktorum sonuçlara bakalım dedi sizce devlet özel fark eder mi içim sıkıldı