Enisecik Kızlar 30+2 deyim çok bunalmaya başladım ben normal mi uyuyamıyom baskı var sürekli daralıyorum sizde durumlar nasıl
ozgmom Enisecik 30 a girdikten sonra bende de oldu şuan 32. Hafdayım göbek büyüdükçe rahatsızlık artıyor maalesef☺️
Bebekmert Enisecik hormonlar bu hafta daha yoğun çalışıyor . Aynı durum bende de var yarın 30 haftalık olucaz. Hatta dün o kadar komikti ki her şeye ağladım gece bende yatamiyorum daraliyorum kalkıp dolaşıyorum balkona felan cikiyorum ruhum daraliyor 3 yaş kızım var bazen ona bile sabrım kalmıyor
Enisecik Bebekmert sürekli daralıyorum hohlaya hohlaya geziyorum nasıl olcak bu süreç doğuma kadar böylemi gidiyor
Melss 30+4 gecenin bir vakti uyanıyorum deli gibi uykum olmasına rağmen dalamıyorum daralıyorum. Kalkıyorum geziyorum anlamsızca bi kaç saat sonra ancak uyuyorum zaten 3 yaş kızım var ben yeni dalmışken o uyandırıyor sağolsun 😅
Enisecik Melss hormonları mı yapıyor ben anlamadım ya kendimi çok huzursuz hissediyorum stres oluyorum