İyi günler hanımlar, 28 haftalık gebeyim, ikili test, fetal DNA gibi testleri yaptırdım ancak bi problem çıkmadı çok şükür bebekte. 2 haftadır başka bir doktora gittim ve o doktor bebekte çene geriliği var, bu bir sorun değil ancak ırsi olabilir, doğumdan sonra memeyi tutmakta sorun teşkil edebilir dedi.
Ayrıca, bebeğin safra kesesi L şeklinde ve doktora dahi garip geldi. Doğumdan sonra bebeğe ultrason ile bakılsın dedi.
Bu şekilde olanlar var mı? Düzeldi mi? Veya doğumdan sonra bir sorun teşkil etti mi?