Duruli55 Kızlar kol altımda boynumda iğne ucu kadar et beni çıkıyor sürekli gebelikten sanırım daha önce hiç bu durumla karşılaşmadım aynı durumu yaşayan varmı 😑
Almira_ Duruli55 benm.de bir tane göğsumun kahverengi alanında çıktı. Anlamsizca duruyor öyle. Garip bir sey
Turuncukadin Duruli55 bende de çıktı bir sürü rahatsız oluyorum açıkçası. Doğum sonrası cildiyeye gidip aldiririm diye düşünüyorum
2mnnosanne123 Duruli55 bende de çıktı ve oğlumda da doğdugunda vardı ne hikmetse 40 mız çıktıktan sonra bi baktım bendekide oğlumdakide yok olmuş
Pnr_02 Bende de var cnm çıktı ablmda çıkmıştı bende çıkmaz diyordum ilk gebeligimde 2incisinde şuan çıktı napalim artık
hamcokelek33 Aaaa bende de aynı, hatta geçen dekolte bölgemde çıkmış bi tane kaşıya kaşıya kanatmışım sonradan fark ettim. Bu gebelik ne ilginç şey ya ne alaka et beni falan🥹
Turuncukadin Duruli55 ay yok ben koparmıyorum çoğalır diye. Ki öyle de oluyormuş zaten hiç dokunmuyorum o yüzden doğumdan sonra hallederim inşallah😅 benim boynumda çıktı özellikle minik minik