Mavipatik Defnenes suya doğum o kadar isterdim ki 🥹 Çok pozitif geliyor bana. Şehir hastanesine gidiyorum . Birkaç tane küvetli odaları var. Eğer bir sorun olmazsa açıklık tam olana kadar suda vakit geçirmek istiyorum 😁
Oykuarden Defnenes ben suya doğum yapmayı istiyorum gittiğim hastahanede de mevcut kısmet sağlıkla gelsin bebişler
Mavipatik Defnenes şehir hastanelerinde değil fakat görüştüğüm ebeler gündüz vakti denk gelen doğumları alıyorlarmış yani herkese nasip olan birşey değil diyorlar 🥲
Srnis bende suda düşünüyorum nasip olursa 30. Haftadayım doktorum dogumun karada başladıgını sonra suyla devam ettiğini söyledi