clpa tansiyon ve şeker kontrolü yaptırdınız mı? Bende de gariptir ki 33 itibariyle ödem başladı, zaten tansiyon var diye tuzsuz gitmeye çalış Ama benim ödemim gün sonundan cok uyanınca olmuş oluyor ve gün icinde hareketle iniyor. Acaba hareketsizlik mi var?