nfse_ Dün ağrılarım başladı gece de geçmeyince hastaneye geldik nst de sancılar çıktı düzenli olarak yatış verildi serumlar takıldı ilaç verildi ciğer geliştirici iğne vurdu çok şükür açılma yok yaşayan var mı aynı durumu
keyfimin-kahyasi-misin nfse_ sanırım yaşıyorum öncede vardı biseyler ama gecedne beri adet sancısı gibia Siri rahatsiz edici değil ama gecmiyoda 🥲Henüz doktora gitmedim