Duyguch01 zaten en fazla bi kaç gün kan gelip duruyor
O yüzden iyi bişey bence korkmayın yine de kontrol e gittiğiniz de doktor a sorarsınız ben çok köt olmuştum 40 a kadar kanama sürüp durdu sonra ¾ ay devam etti 10 gün kuru kalıyordum kalmıyordum çok kötü etkilendim tekrar çocuk düşündüm hamileyim şimdi rahatladım çok şükür
Yine de kontrol e gidince doktorunuza sorun ama normal kabul ediliyor