Boncuk_gozlu herşeyi oluruna bırak 1 senedir bebek istiyorum ovulasyon testleri bile yaptım daha neler neler yapmadığım şey kalmadı iki hamileliğimde hiç birşey düsünmedim bide ikincide korunuyordum düsün ama oldu şimdi kafayı bebek diye sıyırdım burada insanlara kafaya takmayın sitres yapmayın düsünmeden yaşayın diyorum daha gençler çünkü bebek istiyorlar benim yaşım ilerledi panik oldum hemen hamile kalan ben bir senedir bekliyorum her ay düsünmeyecegim diyorum olmuyor rüyalarimda bile bebek insaniz işte istedimmi hemen olsun istiyoruz