Kızlar önceki postlarimdan 1 aydır bu zıkkımın geçmediğini görebilirsiniz .devlete gidiyorum ve ilaç vs veremeyeceğini söyleyip duruyolar cildiricam pekmek treyag yaptım 1.gun idare etti parol içtim artık en son şuan bunları yazarken istan etmek istemiyorum bin şükür halime ama cidden yeter artık ben dayanamıyorum ,içerde bebeğim ne halde acaba …. Sağlık ocağı doktoru b sınıf bı öksürük stubu yazdı ama doktorlar içme ılık su vs ic diyip duruyo ise yaramiyo da. Kullanan varmı acaba bu ilacı nolur bişe diyin özele mi.gitsem.bu öksürük yüzünden ne diyosunuz ilacın adı KREVAL