2prensesannesii2 Birkaç saattir adet sancısı gibi sanki adet olurkenki o bele kasığa karına vuran ağrı gibi ağrım var 🥲 40+2 oldum geçmezse giderim Rabbim bu mübarek günde gelmesini nasip etsin inşallah 🥲🥲
gulcineray 2prensesannesii2 benimde 40+2 suanda. 12 den once benimde karnim ortaya toplanip kasiliyordu. Yalanci sanciydi galiba ya hic anlamadim. 45 sn filan sürdü ağrısı 5 dk da bir oluyordu. Uyuncca gecti simdide boyle gazim varmis gibi agriyo :(( Allah yardimcimiz olsun inş.
Seyma258 2prensesannesii2 nasıl bir ağrı düzenli mi aynı şekilde benim de 2 saattir öyle 10 ar dakikada bir gibi
Uykusuzz_koala 2prensesannesii2 kuzum 38+4 oldum. İki saat önce idrar mı yasa su mu anlamadım yatak ıslandı bi uyandım her yet ıslak. Adet ağrım car çok kötü değil ama sızı şekilndeZ hafif sancım çıktı doktor yatırdı beni. Bilemiyorum ne olacak
2prensesannesii2 gulcineray Benim geçmiyor canım uyutmuyor da arada bir şiddetle girip geri çıkıyor artık gelsin diye bekliyordum zaten son çare yarın pazartesi suni sancıyla başlatsın isteyecektim kendi sancım gelmezse çünkü artık ayakta duracak halim kalmadı🥲 Allah yardımcımız olsun inşallah
2prensesannesii2 Seyma258 Aynısı canım 10 değilse de daha az sürede girip çıkıyor ama belimi sardı resmen ağrı bel kasık karın bacak hepsi var şuan işte aynı adet ağrısı yaşarkenki gibi
2prensesannesii2 gulcineray Benim hiç böyle olmamıştı eğer buysa sancı demek ki her yere vurması gerekiyor bence arada bir fena halde girip gidiyor 🥲
gulcineray 2prensesannesii2 benimde pazartesi belli olacakti. Sanirim sezeryanla halletcem sanci işi bana gore degilmis korkmaya basladim boyle agrilarla karsilasinca :(
Seyma258 Annem de doğum ağrısı olsa duramazsın diyor ama aşırı bir regl ağrısı var ve belli aralıklarla oluyor bebek o sırada kasılıp kalıyor
2prensesannesii2 Seyma258 Ben nefes alıp veriyorum sürekli şuan üstüme almamaya çalışır gibi en azından sabah olsun da ona göre giderim hava aydınlansın 🥲🥹
gulcineray Seyma258 ayni durum bendede var işte. Duramaz hale gelsem giderdim hastaneye. Yinede gitmedim nedense beklemedeyim
2prensesannesii2 gulcineray Allah bir yerde dayanma gücü veriyor aslında evet çok zor ama ben sakin kalmaya çalışıyorum hep 🥹
2prensesannesii2 gulcineray Evet var gibi ama gidiyorum ya hiç yok yada çok minik iki saattir böyle aşırı baskı var alta