Cisem21 Kızlar 2 haftadır aşırı derecede bacaklarım ödem şiş oldu ayaklarımı bükerken bile acıyo bu durumu yaşayan varmı aranızda
babyandmom__ Cisem21 Tuzlu su ya da karbonatlı ılık su yapıp içinde bekletiyorum çok işe yaramıyor ama en azından o ödemin sızısını alıyor. Bol su tüketmeye çalışıyorum. Tuzlu yemekten kaçınmaya çalışıyorum
Hilalyrdkl Cisem21 bol su iç , tuzlu yeme ve ayaklarını yukarı dikip yatmaya çalış ara ara çok rahatlatıyor bu .