Elifkoccc Kızlar hayat hastanesin de önerebileceğiniz gidip memnun kaldığınız kadın doğum doktorumu var mı ?
ruveydagulsen Elifkoccc ben Özlem hanıma gidiyorum. İlk oğlumuda onun ellerinden aldım kucağıma inşallah 2. Bebeğimide ondan alıcam çok memnunum,sonsuz tavsiye 🧡
Burjuvaa Elifkoccc özlem hanımı tavsiye ediyorum her soruna açıklayıcı cevap alabilirsin ve kssinlikle çok ilgili
derinn16 Ben Merve ışık a gidiyorum çok memnunum bütün hastalarıda memnun çok güleryüzlü ve detaylı bilgilendiriyor birde Özlem hanım var aynı hastanede onun hastaları da çok övüyor ama ben gitmedim ona
aylaamomm derinn16 ben ikisinede gittim ama kesinlikle merve hanım özlem hanımı sevmedim ilgisiz bazı tavırları hastayı dinlemiyor tersler givi bazen konuşması