Zeynepackgz çok fazla telefon tablet televizyona maruz kalan çocuklar, konuşma, algıda zorlanma ve otizm başlangıcı şikayetlerini çok duydum. onları ciddi anlamda hayatınızdan çıkararak ve bire bir etkinlikler, oyun gruplarıyla bu süreci atlatırsınız. anaokuluna başladığınızda hiç bir sıkıntısı kalmıcaktır ama temeldeki sorun çözülmeli.
öğretmenler dahi diyor, nesil çok fazla teknoliji ve paketli gıdalara maruz kaldığı için, algılamalarında gerilikler çok fazla, her sene daha da gerliyor dedi