Cumadan beri elim kolum tutmuyor resmen 34. Haftanın başında tansiyonumu ölçtürdüm aslında 107/60 çıkmıştı. Ama cumadan beri baya kötüyüm ellerim kollarım çok uyuşuk böyle kolumu kaldıramayacak gibiyim böyle devam ederse haftaiçi hastaneye gideceğim ama merak ettim bu tarz bir durum yaşayan var mı 34+6 olduk