37+2 de doktor kontrolüm vardı ultrasonla karından görüntüleme yapıp suyum vs normal herşey denildi ama tabiki iri bebek olduğu için sezeryan planlıcaz dedi. Muaneden sonra lavaboya gittim kaygan şeffaf birşeyler geldi daha sonra tekrar biraz sarımsı beyazımsı birşey geldi. O gün eve gittim gece uyanıp ayağa kalktığımda bir anda sıcak bir şey döküldü çamaşırıma avucum kadar ıslaklık renk ve koku yok. Bir kaç saat sonra 4 parmak kadar bir ıslaklık aynı şekilde sıcak ve bir anda. Sonrası olmadı nerdeyse bir hafta olucak salı gününden beri dün biraz yordum kendimi 4 parmak kadar yine geldi bugün yürüdüm çamaşırda o ıslaklık hissini alınca yine aynı şekilde 4 parmak kadar bir ıslaklık sonrası yok. Bu gelen su mu vajinal akıntı mı bilemedim. Böyle ara ara bir gelip 3 gün kaybolup sonra tekrar gelmez herhalde su diye düşünüyorum 🤔 ama bebek haraketlerini de takip ediyorum şükür normal şekilde devam.