Zubyde Son âdet tarihim 20 Aralık uygulamaya göre 5 +2 görünüyor ama beta 2gün önce 537 çıktı normal mi sizce ilk gebeliğim pek bilmiyorum 🤭
Senabozdemir Geç dollenme olmuş Olabılır düşük çıkması bundan kaynaklıdır ıkı günde bır tahlıl yaptırın artış nasıl ona göre karar verılır benimki 23 Aralık dün kan verdım 1000 çıktı mesela
Zubyde Senabozdemir hımm anladimm evet olabilir salı günü tekrar vericem o zamana 2000 olur dedi doktor
Senabozdemir Zubyde 2000i de geçer kesenin bile gözükme ıhtımalı olur hatta sağlıcakla kucağınıza almayı nasıp etsın Rabbım