alpege_ Kızlar belim agriyor ve regl olacakmis hissi var kanama akintida koku vs yok bebek haraketi duzenli ama 1 saatttir falan ara ara kesilen agri var normal midir ????
Tugcemre08 alpege_ sancı için düzenli olması gerekir. Takipte kalmalısın. 1 saat az da değil. Doktorunla görüş bence. Sancı olma ihtimali yüksek.
alpege_ Uyumusum sabah uyandigimda gecmisti ama bebde korktum acikcasi suan bi problem yok yine olursa takip edecegim
Hayalim91 34+1 im bende akşam 7.30 beri sırtıma bacağıma vuran agri birde keskin bir ağrı var karnımda tam geçti diyorum yinede vuruyor
alpege_ Hayalim91 benim regl agrisi gibi oluyordu canim siddetli de degildi yalanci sanciydi sanirim sende takip et artmaz insallah