Yarenn24 Kızlar ilk gebeliğim 38. Haftaya girdim afedersiniz ama iç çamaşırımda böyle bildiğiniz su görüyorum iki gündür akıntı gibi değil rengi yok zaten bilerek beyaz iç çamaşırı giyiyorum akıntı kendini belli ediyor azar azar suyum geliyor olabilir mi ?
tomrisinaannesi Yarenn24 iz kalmıyorsa su olabilir bebeğinizin hareketlerini takip edin azalma varsa muhakkak gidin
Songul2667 Yarenn24 böyle şeyleri neden doktorunuza danışmıyorsunuz ki ? Yani diyelim ki tehlikeli durum var ? Ben şahsen tedirgin olur hastaneye giderim burda vakit kaybetmek yerine… sonuçta herkeste herşey aynı değil her bünye farklı
AnayimBenAna_ Yarenn24 benimde iki gün öncesi muayenem vardı muayene oldum iki gün sonra kanamam oldu meğer suyum sızmış ve bebek kordondan ayrılmış acil sezaryen doğum yaptım canım. İhmal etme pazartesi hemen git. Hatta imkanın varsa acilden git bence
Masalceylan Yarenn24 cnm kadin doğum acile gidebilirsin anlatirsan ilgilenirler zaten bence için rahat etmesi için en azından ve bebeğinde riske girmesin suyun gelmesi enfeksiyon riski demek
ysee Ayy olabilir , Kesedeki sıvı da azalıyor olabilir acaba en yakın zamanda doktora bir görünseniz mi? Böyle şeyler son haftalarda çok dikkatli olunması gereken şeyler çünkü 🥹 İnşallah sağlıkla Bebeğinizi kucağınıza alırsınız 😍
Yarenn24 ysee Salı günü randevum vardı böyle bi problemim olmadığı için doktoruma söylemedim haliyle ama iki gündür çok garip az az su geliyor üstümde ki pijamaya kadar su geçiyor çok kafama takıldı sabah ve akşam 2 kez oluyor bu ☹️
ysee Yarenn24 yani genitalden gelen doğal suyuyla kesedeki suyu ayırt etmek çok zor oluyor. O yüzden bence tekrar bir görüşün muayene etsin. Çünkü bu haftalarda sıvı azar azar gelmeye başlıyor genelde çoğu kişi de anlamıyor o yüzden tam haftanıza doğuma hazırlanmış oluyorsunuz. Ama bu her zamanda doğum olamayabiliyor o yüzden ne olur ne olmaz kontrol edilmekte fayda var hiçbir şey yoksa bile en azından içiniz rahatlar pazartesi bulabiliyorsanız gidin bence yarın da dikkatlice kontrol edersiniz kendinizi Yarenn24
Yarenn24 ysee evet yarın kendimi bi kontrol edeceğim pazartesi de doktoruma görüneceğim belki de sızıntı değildir üşütmüşümdür ondan kaynaklı birsey de olabilir hayırlısı bakalım yarın da gelecek mi sızıntı beklicem . Çok teşekkür ederim açıklamanız için 💖🌸
Yarenn24 Songul2667 yeni olmuş birsey bu . Devlet hastanesinde takipliyim Şuan gece 2 doktoruma ulaşamam yarın da pazar günü olduğu için ulaşamam pazartesiye kaldığı için buraya yazıp sormak istedim ilk gebeliğim ve tecrübesizim haliyle böyle birsey yaşamış tecrübeli anneler var mı diye merak ediyorum sağolsun bir arkadaş çok güzel açıkladı . Bi dahakine sizden izin alırız merak ettiğimiz şeyleri sorabilmek için ya sabır
Songul2667 Yarenn24 acil denen bişey var ve acilde kadın dogum nobetci doktor var canım😂😂 bende dün rahatsızlandım mesela buraya yazmak yerine gittim muayene oldum gece yarısı ve gayette kadın dogum doktoru vardı ve bende devlet takipliyim😂😂😂😂😂😂😂
Kralereeed Yarenn24 ay cidden yaaaaaaa kız doktora ulaşamıyor ki buraya yazmış ne kadar ters insanlar var
Minikbebegimm06 Yarenn24 e çoğu kişi devlet takipli böyle önemli durumlar için zaten kadın doğum acil var iyiliğiniz için yazmış kadını terslemissiniz ne desin yok bekleyin gitmeyin bebeğin suyu azalsın riske atın mi desin ne kadar tuhafsiniz hem soru soruyorsunuz öneri vereni tersliyorsunuz o zaman sormayın
Almira_ Yarenn24 acile gidin. Sudan numune alıp hemen ne olduğunu anlarlar. Cisiniz yok ama Ikindiginizda geliyorsa sudur.
Yarenn24 AnayimBenAna_ Şuan tekim canım eşim yanımda değil gitme imkanım yok yarını bekliyorum o yüzden post açıp sormak istedim direkt suyum gelmiş diyemiyorum üşütmüş de olabilirim iki gündür biraz soğuk kaptım grip vs inşallah kötü bi durum yoktur tesekkkür ederim . Sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi 🌸💖
Songul2667 Masalceylan bende bunu söyledim fakat hanımefendi baya tepkili yaklaştı :) demek ki aciller boşuna var…
Masalceylan Songul2667 ben byle biseyde asla beklemezdim şahsen çünkü cok önemli bisey buradaki kimse de bunu bilemez nolursa olsun bi yolunu bulup hastaneye gitmek en doğrusu benim içim asla rahat etmezdi
AnayimBenAna_ Yarenn24 büyüdü benimki 3 yaşına geldi ama ömrümden ömür gitti o korku anıyla tabii. Aniden olan bişeydi benimde muayenemde bir sıkıntı yoktu iki gün sonra doğurmuş buldum kendimi
madreysubebe Yarenn24 Ben de 38. haftadayım aynı şeyi yaşadım ara ara su gelmesi var her şey yolunda mı diye sordum suyu gayet iyi baş aşağı ve ağırlaşmış mesaneye yaptığı baskıdan dolayı yaşadığınız idrar kaçırma dedi