Merhaba kızlar 38 haftalık gebeyim ve kabızlıktan fazla ıkınmaktan dolayı oldu sanırım hemoroid (basur) oldu. bugün ikinci gün ve canım yanıyo otururken kalkarken vs gebeliğiminde son zamanları her an sancım geledebilir ama bu acıyla nasıl doğum yapıcam en hızlı şekilde bu hemoroid nasıl geçer?