BelginI Ben arada kaldım. Sizce Melisa mı Alya mı? Ayrıca siz ne isim koymayı düşünüyorsunuz öneri olur💌🙌☺️
Merve-Beyto BelginI Alya çok güzelmiş.ilk önce kıza benziyor dedi doktorumuz Adınınhemen koyduk Güneş ☀️. Sonra erkek olduğu kesinleşti Yağız’da karar kıldık
Melissayda @BelginI Melisa 🧚🏻♀️ çok tatlış bir isim . Bizimde seçeneklerimiz arasındaydı ama eşim pek istemedi. Alya, lina, larin bu isimler biraz zorlama geliyor bana İlay Ece 🧚🏻♀️🩷 olacak prensesimin ismi ☺️
seyma0661 BelginI Melisa çok hoş ama o isimdekiler biraz şımarık oluyormuş sanırım. Bende isim araştırmasındayken çok beğenmiştim sonra Acun Ilıcalı’nın kızını görünce soğudum 😂 iş yerinde de bi kız vardı Melisaydı adı o da çok şımarık kendini beğenmişti. Melisa’ya yakın Melis düşündük ama yakın çevremizde olduğu için Biz İpek koymaya karar verdik
Sedakrt BelginI Melisa ismi daha hoş bilindik gelmiyor 🥰 biz Duru koyacağız çok çok istiyordum bu ismi koymayı eşimle karar kıldık 🥰