sendekimsinnn Kızlar hayalinizde nasıl bir iş yapmak var ben yurtdışında yaşıyorum bi mesleğim fln yok lise mezunuyum bişeyler yapmak istiyorum kendi paramı kazanmak kendi ayaklarım üzernde durmak istiyorım neler yapabilirim siz olsaydınız neler yapardınız
seyma0661 sendekimsinnn yani herkesin imkanı kapasitesi farklı ben maliye lisans mezunuyum mali müşavir olmak istiyorum ama bebiş gelince biraz askıya alındı. İnsallah yıl sonuna doğru sınavlarına girmek istiyorum. Mezun olalı 2.5 sene oldu
lolbebek sendekimsinnn en büyük hayalim ticaret kendime ait işim olsun ne olursa olsun örgü örüp satıyordum bir zamanlar ama onda da iş yok
aspenkarmenn sendekimsinnn madem yurt dışındasınız video çekebilirsiniz değişik yerler değişik yemekler veya çok basit markete gidip fiyat araştırması bile yapsanız çok izlenir bence. Sosyal medyadan kolaylıkla para kazanılabiliyor bu devirde. Yurt dışında olmak büyük avantaj bence
Neferut sendekimsinnn Ben kendime ait bir iş yerim olsun istiyorum tercihen cafe tarzı. Bakalım olduğum ilde işlek bir yer arıyoruz ayriyeten birikim yapıyorum hayırlısıyla gerçekleşsin inşallah