Daha önce hiç kasılma sancı yaşamadım.Bebeğim 20 haftalık tek bir yere toplanıyor ve o bölgenin şekli değişip sertleşiyor,karın ağrısı gibi bi ağrı veriyor ve bu beni çok rahatsız ediyor acaba sancı mı veriyor,tehlikeli bi durum mu anlayamıyorum.Bilen bilgilendirebilir mi ? Çok çok rahatsız edici bi ağrı,daha ddoktor kontrolüme bir hafta var 😬🙄😔