Aralık 2023 te 20 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için kaybettim. Aynı şeyi yaşarım korkusuyla geçirdim bu hamileliğimi ama şükürler olsun Rabbime yavrum yanımda şuan 🥹❤️ Geçen hafta bile burada doğum hikayeleri okurken acaba ben ne zaman yazacağım diye düşünüyordum. Her şeyi yapıyordum plates yürüyüş vs ama kızım son güne kadar kalmayı tercih etti 🐣 perşembe gecesi adet ağrıları gibi ağrılarım başlamıştı gece sürekli uyanıyordum sabah uyandığımda pijamamı ıslatacak kadar su geldi ama devamı gelmeyince geri uyudum öğlen tekrar gelince hastaneye gitmeye karar verdim Beylikdüzü devlete gittik su gelişimi diye test yaptılar negatif çıktı açıklığıma baktılar 2 cm açıklığım varmış ama çatın dar dedi doktor sezeryan gerektirebilir diye araştırmaya yönlendirdi bizde Çam sakuraya gittik akşam saat 6 gibi doktor muayene etti zaten yarın günün doluyor eve gitme artık dedi 4 saat yürü sonra tekrar gel dedi ben hastane içinde yürüdüm hep tekrar gittim açıklık artmış ama 3 saat daha yürü dedi ben tekrar yürüdüm artık sancılarım sıklaşmıştı tekrar kontrol etti ve 2 saat sonra tekrar gel dedi 😬 ilk doğumum olduğu için suniyi hemen vermek istemedi doktor ben yürümeye devam ettim dermanım kalmamıştı artık saat sabah 5 olmuştu son kez kontrole girdiğimde 6.30 gibi gel dedi zorlaya zorlaya o saate kadar kıvrandım içeri girdiğimde açılma 6cm olmuştu doğum katına çıkardılar yatışımı yapıp. Tek kişilik odadaydım lavaboya gittiğimde nişanım gelmişti doktor gelip suyumu patlattı ve 8.30 gibi suni taktılar sonrası Allahım çok zordu yatağı falan tekmeliyordum resmen 😬😬😬 artık saat 10.30 gibi delirecek raddeye geldim acıdan. büyük tuvalet hissi vs gelince ebeler geldi tam açıklık olmuştu yatağımı çatala çevirdiler ıkınma vs derken 10.58 de kızımın sesiyle yeniden doğdum şükürler olsun 🐣 ıkınma esnasında kalçamı kaldırdığım için yırtılmam olmuştu ve kesi attılar ben çok korkuyordum kesiden ama hissedilmiyormuş 1.30 saat dikişlerim sürdü iç dış. Sonlara doğru hissettim acısını ama şükürler olsun atlattım. Bugün tam bir haftalık olduk kızım yanımda yazıyorum bunları uzun oldu biraz ama yazmak istedim 🥰 Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻❤️