zeynosileannis Karabiber123 yuvarlanıyorum resmen gelsin diye bugün bir geliyor gibi oldu tekrar kaçtı 😭
Senasoy16 Karabiber123 Bende 39+1 im geceleri kasıklarımda çok hareket hissedıyorum ama ne sancı var nede bebiş kanala indi 😂
Kbraada9 Karabiber123 bende 39+1 im plates topunda yuvarlanıyorum gelen giden yok bide acayip mide yanmalarım başladı ya sizde var mı böyle bişi
Eylul46 Karabiber123 40+5 yapmadığım şey kalmadı geleceği yok artık geceleri uyuycagim zaman çok canımı yakıyor resmen bacaklarıma alt bolgelerime bıçaklar saplanıyor bu böyle bı saat gidiyor sonra duruluyor ama o bir saatte ben maffoluyorum🤷 Ocak annesiydim sanırım bu gidişle Şubat annesi olacam 😅
Karabiber123 Senasoy16 aaa inşallah kısa sürede iner bizimki kanalda ama bir türlü gelmek istemiyor çok korkuyorum suniyle olur diye
zeynosileannis Karabiber123 aynen gece sıkıntılı yatıyorum sabah sanki hiçbir şey yok gibi kalkıyorum birde ikinci bebekler kanalda fazla kalmaz derler 2 haftadır bekliyor orda yürümekten yorgun kalıyorum 😂
Mommya 39+3 mübarek gelmiyor 🫠 ben de diyorum ki kendi kendime ne acelem varsa? Uyumak için son birkaç gün galiba… ama sağlıkla sıhhatle normalce gelmesini istediğim için normal doğum belirtilerini görmek istiyorum artık
Ezgiatay Karabiber123 Bizde 39 olduk bugün. Doktorlariniz ne kadar bekleyecek acaba normal dogum icin