Kardelen_02 24 aralık son regli başlangıcı, 21/012025 ’de >1000.0 çıkan sonuç bugün de aynı çıktı artış yok neden? Devlet hastanesi 1000 üzeri tahlilde göremiyor mu acaba?0
Basakparlar Kardelen_02 evet bazı hastaneler belli bir sayısı var göstermiyor benim de 5000’de kalmıştı ama yinede sorun içiniz rahat etmesi açısından
_34Merve Kardelen_02 1000 den yüksekse iki kez o sekildeyse sınır o şekilde olabilir kötü düşünmeyin mesela ben sağlık ocağında verdim 2900 lerdeydi hastanede verdim 7 binlerde çıktı kimi yerlerde belli sonuçtan sonra islemiyo
Denizz4 25 Aralık son regl başlangıcı 25 Ocak beta hcg 863 çıktı normal mi acaba ? Devlet hastanesinde verdim kan 4+3 günlükken
Bebegimibeklerken__ Denizz4 merhaba benim de son adet tarihim 22 Aralık. 23 ocakta kan verdim 680 çıktı şu an tam 5 haftalığım sonuçlarımız yakın ☺️
Bebegimibeklerken__ Denizz4 bilmem bana gayet iyi geldi önemli olan güzel artması tabi perşembe tekrar kan vericem
Kardelen_02 İnanın bende bilemedim. 2 ay önce 8 haftalık iken kalbi durdu kaybettim diken üstündeyiz 🥺