123obd Ipek0506 doktor sizin gebe olduğunuzu bilip verdiyse sıkıntı olmaz bende 5 yaşındaki kızıma serumla karışık veriyorum oda alerjik astım
Ipek0506 Sonyaazz 24 haftalık gebeyim astım atagım var nefes alamıyorum gögüs hst nebülizorle o cortair verdi buhar olarak kullanıyorum bişey olurmu.sen ne kdr kulllanıyosun
Ipek0506 2cocukluana_ banada göğüs hastalıkları doktoru verdi buhar olarak alıyorum bi sorun yasadınmı korkuyorum bebegime bişey olurmu
2cocukluana_ Ipek0506 sadece ilaç şeklinde değil de sulandırıp kullanmak en iyisi ilaç+10cc serum fizyolojik mesela yetişkin içinse dozu arttırabiliriz
Ipek0506 Sonyaazz doktor bu gebelere zarar vermez ciğere gidiyor ilaç dedi ama ne bileyim bilmiyorum 4 gündür kullanıyorum ama içim huzursuz
Ipek0506 2cocukluana_ 4 gündür kullanıyorum ben ama eczacı sulandır falan demedi tabi doktorda bir sorun olurmu.siz sulandırarak mı kullanıyorsunuz
2cocukluana_ Ipek0506 ben oğluma öyle yapıyorum doktorum önermişti bu şekilde direkt ilaç solumasin hatta serum fizyolojik de yapabilirsin tek başına demişti
Ipek0506 123obd ben kendim kullanıyorum ama hiç serumla karıştır falan demediler direkt kullanıyorum ben
Ipek0506 2cocukluana_ bana hiç serumla kullan falan demedi direkt alıyorum gebe olduğumu bilerek yazdı zatende ne bileyim içim huzursuz…