ucbebe_annesi34 30+1 günlüğüm 2 haftadır karnım aşırı sertleşiyor taş gibi oluyor sonra geçiyor normal mi acaba sancı mı oluyor yoksa bebek kendini mi geriyor anlamadım. Memlekette doğum yapacağım mecbur uçakla gitmem gerekiyor kaç haftalıkta gitmeliyim sizce 33 haftada gitmeyi düşünüyorum geç mi olur acaba. Bilgisi olan yazsın lütfen 🙏
seyma0661 ucbebe_annesi34 benimkinin başı göbeğimin yanında kendini gerneştirirken orda sertlik oluyor karnım yamuluyor sonra düzeliyor. Nstde sancım vs çıkmamıştı. Seyahat için de doktora bi sorun isterseniz bazı havayolu şirketleri doktor raporuyla alıyor ama kaçıncı haftada gerekli bilmiyorum
irem4_rc ucbebe_annesi34 bende de oturuken yatarken olmuyor ama ayaktaykrn taş gibi oluyor bebekten dolayı sanırım
Kahvesever12 ucbebe_annesi34 32 deyim günde 7-8 kere oluyor düzeliyor sığmıyorlar artık içeri normal 😅 34 de nst istedi bendende doktor
ucbebe_annesi34 O zaman benim ki de normal sığmıyor demek ki zaten iri bir bebek dedi doktor önden gidiyormuş biraz. Evet uçaga rapor ile bineceğim zaten 33 haftalıkken alırım hayırlsı artık. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Bebisiminannesii 33+2 haftaligiz.Benimde tas gibi sertlesiyor karnım, zaten iyice aşağıya dustu karnım. 1 hafta önden gidiyor bebek, bas asagida donmus.
Pelnztrk ucbebe_annesi34 son haftalara bırakma uçak tehlikeli olabilir yani uçabilirsin raporu verirse bişey olmaz allahın izniyle :)
Newmomdml ucbebe_annesi34 benimde neredeyse 24. Haftadan beri boyle sordugumda normal dedi. Kasilma oluyormus ama korkutucu bir sey degil bebek geriniyor, dönüyor falan. Suan bunu yazarken bile karnimda tümsek olusturuyor 😃 bazen aci verici olabiliyor ama tamamen normal bir surec
ucbebe_annesi34 Evet bazen gerçekten acıtıyor canımı gülümsüyorum ama o kadar güzel hisler ki insan hamilelikte en çok hoşuna giden şey 3 gebeliğim benim en çok özlediğim şey hamilelikte hareketlerini içimde hissetmek tarifsiz bi duygu Allah herkese yaşatsın inşallah 🙏