Sedakrt Svdmhmtyhy 5 sene önce sezaryen oldum 25 haftalığım . Bende istiyorum bakalım sonlara doğru dikişlerime göre karar verilecek hayırlısı olsun
Svdmhmtyhy Evet normal istiyorum şuan herşey uygun ilerliyor çok şükür 37+2 . Tecrübesi olanlar Varmi merak ettim
Svdmhmtyhy Mommytu Evet doktorumu ona göre seçtim yani deneyimli bu konuda zaten . Şuan benim için de herşey yolunda gidiyor çok şükür ama tabi herşey son dk değişebiliyor nasip bakalim
Svdmhmtyhy Aslında bu ara çok yaygın ssvd ama bakalım bu platformda varmı yapan deneyim paylassa çok güzel olur
Mommytu Svdmhmtyhy anladım hayırlısı olsun hakkınızda ben tekrar sezeryan istiyorum yurtdışında sssvd hep deniyorlar yırt dışında olup ssvd yapan var mı bende merak içindeyim