glos_lin2007 Normal,regl ağrısı gibi kramplar bende de olmuştu.bebek tutunuyor :) kendini yorma en önemli bu ilk 3 ay kendine dikkat et
Irem5858 Benimde oluyor cabım tam karnımın ortasında bıcak saplanması gibi kasıkta değilde ara sıra giriyor hemen uzanıyorum 4 gün önce bi lekelenme yaşamıştım şuan progestan kullanıyorjm belki ondandır