Girlmama
Girlmama bizimki erkek başından beri çok hareketli haftanın iki günü sadece hareketlerinde azalma oluyo o da normalmiş genel olarak özellikle akşam 10 dan sonra bi hareket başlıyo sabah kadar hiç durmuyor diyebilirim hatta gece ve sabah bebek hareketleriyle uyanıyorum , bende azalıyor diye okudum çoğu kişide ama bizde de öyle olmadı. Tam tersi gün geçtikçe daha da sertleşiyor hareketleri😅 sanki çıkacak gibi oluyo o hareket ederken belime kasığıma Ağrı giriyo bu arada 36. Haftadayım