eyloo_nus47 Uygulamada doğuma 1 gün kaldı yazıyor ama bebeğimin geleceğine dair hiçbir belirti yok. Peki uygulamada artık takip edemeyecek miyim, çok alışmıştım 😢
iremd-1798 eyloo_nus47 uygulama 40+5 6 vs diye saymaya devam ediyor girebilirsiniz. Tez zamanda sağlıkla kavuşun 🥰 bende 40+2 de doktora gittim ne sancı var ne açılma var ne de bebek tam doğum kanalına girmişti. Doktor rahatı iyi buradan çıkar anasınıfına kayda gidersiniz falan diye dalga geçiyordu. 40+6 ya gün verdi. 40+4 de 21.55 hiç bir şeyim yokken birden 4 dakikada bir olacak şekilde sancım başladı. 22.55 de acile girdim. 10 cm açıklık doğum başlamış 23.24 de bebeğim kucağımdaydı. Evde ıkınma isteğim vardı ebeler neden geç geldin diye kızmıştı. 😅 Rabbim size de böyle hızlı doğum nasip etsin. 🤲🏼
eyloo_nus47 iremd-1798 yaaa çok güzel bir hikaye 😍 amin inşallah biz de böyle güzel bir doğum geçiririz 🤲
iremd-1798 170420 2. Doğumum ilki de 4 saat sürmüştü 🥹 size de nasip olsun Rabbim o yolda yormasın inşallah ❤️