kbsoysal evett nihan hanıma gidiyorum 😊 33 hafta da kontrolüm vardı kontrole gitmiştim bir nst çekelim muane öncesi diye sekretiryle haber göndermişti kendisi toplantıydaydı bende beklemiyorudum ilk nst deneyimim olmuştu girip çıkana kadar kendisi de gelmişti zatenn dün yine gittim yine ıstedi 34 haftalık oldum çok şükür ikidir giriyorum sancım çıkmıyor ücret olarak da 245 tl ödüyorum🌸