Sedakrt sevimmm16 o kaşıntı kremi değil mi? Doktora gidin bence ilaç antibiyotik yazar. Bendede sarı akıntı ve kaşıntı vardı doktor antibiyotik fitil verdi
deniz_95 sevimmm16 kortizonlu bi krem. Doktora danışıp kullansanız daha iyi olur. Ama mantar kremi zaten ve çok iyi geliyor.
Emeltsb sevimmm16 ben de oldum maalesef çok başlarda doktorum Travazol yazdı aldım ama kullanmadım geçen gün yeter artık dedim bıktım çünkü kullandım gerçekten iyi geldi