Papatya-01 Arkadaşlar benim hamileliğin başından beri sağ bacağım belimden ayağıma kadar inen bir ağrısı var ağrı şiddetli ve kasılma yapıyor bacağımda şuan 12 haftalık hamileyim bu durumu yaşayan oldu mu neler yaptiniz
Nillayyy Papatya-01 magnezyum ve d vitamini kullanmıştım baya etkisini gördüm isterseniz doktorunuza sorarak sizde başlayabilirsiniz
zeliss96 Papatya-01 ben daha keseyi göremedim fakat bel kısmımdam aşağısı ağrıyor anlamadım normal mi acaba yaşayan var mı bana da söyleyin 🌸
Masalceylan Papatya-01 bende on haftalık olucaz belim bazen kopcak gibi oluyor bacaklarım çok ağrıyor ilk aylar normal heralde bende çözemedim
Masalceylan zeliss96 normal canım hatta biraz azalmış olabilir beş altı haftalikken. Çok zorlanmıştım yuruyemezdim ağrısına ilk haftalar tutunma olduğu için normal
Papatya-01 zeliss96 ilk zamanlar dikkat etmek gerekiyor ağır iş yapmamaya calis bol bol dinlen inşallah geçici agrilardir 🌸
zeliss96 Masalceylan yaa inşalallah öyledir Salı günü gideceğim artık öğrenmek için 🥹 teşekkür ederim ☺️🌸
Masalceylan zeliss96 rabbim hayırlısıyla keseyi kalp atışını görüp kucağına sağlıkla almayo nasip etsin cnm
Masalceylan Papatya-01 yok cnm devam etmez bence ama son aylarda doğuma yakında bel ağrısı oluyor tabiki oda normal ağırlaşıyorsun falan
Nsevim Benim de tam kalça kısmından bacağıma yayılam bi ağrı ve acı var yürümeme bile engel 14 haftalıkken başlamıştı 39 haftalık oldum hala devam ediyor bazı zamanlar yürüyemez oluyorum çok kötü bi ağrı gerçekten umarım doğumdan sonra geçer 😥