Ebrumomm Dün gece de hastaneye gittim acile çarpintidan dolayı doktor yine kese var bebek yok dedi 8 hafta 3 gün oldu normal mi yaşayan var mı böyle
Betuloz Ebrumomm benimde öyle oldu 8+5 de sancılanıp düşürdüm kürtaj oldum sonrası sağlıksız sa düşüyor yani