Selam hanımlar kısaca özet geçeyim 38+5 günlük hamileyim kontrole en son çarşamba günü gittiğimde doktorum parmak ucu kadar açıklığım olduğunu önümüzdeki hafta doğumun başlayabileceğini söyledi.zaten 1 haftadır regl sancısı gibi ağrım var 2 gündür de düzensiz sancılarım,ailem özellikle annem ve kardeşim sürekli her sancıda acile gidelim diye tutturuyorlar.acı eşiğim yüksek olduğu için belki doğuruyosundur farketmiyorsundur,bebek içerde boğulur gibi şeylerle sürekli acile gitmemi söylüyorlar.Evet sancım var ama dayanamayacağım düzeyde değil bel ağrımda bugün başladı ama su nişan yok doğuruyormuşum gibi hissetmiyorum ama ailemden hastaneye gitmemle ilgili baskı alıyorum bebeğe bir şey olursa vicdan azabı çekeceğimi söylüyorlar çok kararsızım hastaneye gidip gitmemekle alakalı sizce ne yapmalıyım