Hasna77777 Merhaba hanımlar Yalova’da olanlar yardımcı olabilir mi doğum için atakent hastanesi mi yoksa aktif hastanesi mi hangisini önerirsiniz deneyimlerinizi paylaşır mısınız
kardelenimm Hasna77777 merhaba ben kızımı atakentte doğurdum çook memnun kalmıştım. Temiz, ilgili ve güleryüzlü çalışanları, doktorlar da aynı şekilde tavsiye ederim 🌸
Balkan77 Hasna77777 Atakent pazartesi günü doğum yaptım hemşireleri olsun ameliyattakiler olsun hepsi çok tatlı güler yüzlü insanlardı göz yaşımı bile sildi adam sağolsun ☺️
Pinarpa Hasna77777 doktorumu çok sevdiğimden aktife gidiyorum. İlk doğumumda aktifteydi ama hastane olarak atakenti tercih ederdim
kardelenimm Hasna77777 ben ilk doğumumu yaptım 6 sene geçti üzerinden. Şuan 2. Gebeliğim yine oraya gidiyorum benim sezaryen olacak 28 bin
Ceydametee kardelenimm Ben 20.haftada detaylı ultrason da öğrendim o zaman Atakent e gitmiyordum devlete gitmiştim söylemişlerdi ama inanmamistim anlamazlar diye detaylı usgde çıktı sonra Sedat beyden öğrendim
kardelenimm Ceydametee bende sedat beye gidiyorum acaba belli bir haftadan sonra mı söylüyor diye merak ettim. Çünkü devlet öyle yapıyormuş