Melike_karaca34 ultrasondan bebek zarar görmez öncelikle bunu söyleyeyim. Eğer kanamalı düşüğünüz yoksa progestan verilmiyor. Doktora gitmek için 7. Haftayı beklemeyin bence, kese alanında kanama alanı olup kanama dışarı vurmayada biliyor. Ben 4. Haftada gittiğimde keseyi görmüştük, bence randevu alıp gidin 🌸 sağlıkla kucağınıza alın inşallah