Senanur07 Kızlar 26 haftalık olacağım 4 kilo aldım karnım basenim falan çatlamadı ama bugün farkettim diz kapağımın arkası çok çatlamış ve çok belirgin yani sadece orası. Anlam veremedim bunu yaşayan var mı
seyma0661 Senanur07 ergenlikte yaşamıştım dua edin sadece orayla kalsın 😂 lierac kullanıyorum nemlendirici farklı çatlak kremi yağı vs ama 28.haftadn sonra göbek altım hafif çatlamaya başladı. Şuan 33.haftadayız daha belirgin oldu 🥲 yanlarımda da hafif çatlaklar oluştu
seyma0661 Senanur07 doğumdan sonra kocamdan doğum hediyesi olarak çatlak sildirme işlemi isticem 🤣 seansları da çok pahalı ya
Senanur07 seyma0661 ya ben çok da takılmıyorum açıkçası bence siz de takılmayın bir can getiriyoruz dünyaya ne yapalım 😂
seyma0661 Senanur07 öyle tabi canım zaten benim bacak içlerimde de vardı ergenlikten kalma, göğüslerim de küçük çok az büyüdü o da hemen çatladı 😂😂 renkleri sönsün de artık yapacak bişey yok zaten loş ışıktan oturmayı seviyoruz 🤪🤣