İyi akşamlar ben bir hafta önce 13 haftalıkken daha önce iki kaybım olduğu için tedbir amaçlı serklaj oldum. Dün kontrolüm vardı herşey yolundaydı. Bende bugün yarım saatlik yola çıktım evime geldim. Hiç birşey yapmadım sadece duş alıp yemek yedim ama biranda kanamam oldu. Doktorum iğneni al progestanını kullan ve dinlen dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı ne yapmam gerekiyor sizce çok korkuyorum