ozzbsb Kızlar şu an çalışmıyorum işsizlik ödemesi alıyorum ikiz bebeklere hamileyim şimdi bu doğum parası denilen ücret herkese yatan bir ücret mi benim ikiz olduğu için ne kadar kadar yatar hiç bilmiyorum inanın.