Iydrnjg Kızlar sezeryandan sonra az bı kanamam geldı yaklaşık 4aydır adet görmüyorum bu durumu yaşıyan varmı 🤨
Iydrnjg staRmama çok yoğun adet sancısı var canım ama olmuyorum hastaneye randevu alıp gıtcam eğer yıne olmasam
staRmama Iydrnjg kesinlikle git rahminin temizlenmesi gerekiyor kanı atman gerekiyor kuzum doktor söktürücü ilaç verir muhtemelen