agustosguzeli Hanimlar 12+6dayiz. İki gündür inanılmaz kuyruk sokumunda agrim var. Oturtturmuyor yeri geliyor bazen. Endişelenecek bir durum sizce var mı?
yeni_anne2 agustosguzeli yok canım korkulacak bir şey yok merak etme bebek büyüyor ondan baskı yapıyor kuyruk sokumunu benim kadar çeken kimse yoktur bence ne çektim o ağrıdan😁 34 haftalık olduk bizde 🌸
Parinas agustosguzeli bunu bende yaşadım ama daha ileriki haftalardaydı 20+ diyebilirim. Doktora da kuyruk sokumunda çatlak vs olunca ağrı oluyor herkeste olmaz demişti. Hiç popo üstü düştün mü demişti hatta 🤭orda hasar olunca bebeğin baskısı ağrı yapıyormuş.
BabyOzuak agustosguzeli normal bir durum endişelenme, bebiş büyüdüğü için baskı yapıyor dedi doktor çekeceğiz mecbur 😁
4cocukannesi_ agustosguzeli 2 hafta çektim ama sizinki erken başlamıs ben 6 aylıktım magnezyumu düzenli kullanmaya başlayınca geçti gecmıs olsun cok fena ağrısı
melike1-2 @agustosguzeli 20+6 yız belim sökülüyor sanki 13.haftada başladı geçmedi bi türlü evi temizleyip oturuyorum kalkarken belim kitleniyor sanki
Alyel94 Kızlar benim de öyle acayıp ağrıyor . Medikal den minderini aldık öylelikle rahat oturuyorum . Sizde alın mutlaka yuvarlak minder ortası çukur oluyor . Bizim gibi sıkıntı yaşayanlar içinmiş