nergiz26 5+5ten beri öyleyim 8+3 oldum iyice tavan yaptı. Öğürmekten gözüme kan oturuyor boğazım ağrıyor mide kaslarım ağrıyor. Asla kusamıyorum. Prilam verdi doktor ama bağımlılık yapar diye korkumdan her gün içmiyorum bazı geceler yatağa oturup saatlerce geçmesini bekliyorum. Ne kadar akşam yemeğini geç yersem o kadar fazla oluyor. Ama bulantıdan o kadar kilo verdim ki bulantım az olunca direkt yemeğe veriyorum kendimi az kendimi toparlayayım diye ☹️ günden güne eriyorum zaten zayıftım iskelet gibi oldum