Başlığı ne seçsem bilemedim ama tecrübeli annelerin bilgilerine ihtiyacım var🥹 bebeğim nerdeyse 14 günlük, hem biberonla mama desteği veriyorum hemde emziriyorum ama her ikisinde de tıkanıyor öksürüyor sakince çevirip durumu toparlamaya çalışıyorum. Niye böyle anlamadım, biberon aventin aldım bir sürü denedim şuan bunu kullanıyorum, burnu temiz, bahsedilen dil bağı vs yok ama ne yapsam hızlı çekiyo o yüzden mi oluyo? Bide bazen uykulu iken emiyo o da sebep olabilir mi? Siz yaşadıysanız normal mi bana akıl verebilir misiniz yoksa çocuğumu beslemeye korkar oldum her seferinde bir sürü dua okuyorum korkuyorum