ozzbsb 32 haftalığız bir kız bir oğlum olacak nasipse, 30. Hafta itibariyle kasık ve alt karın ağrısı başladı oturduğum yerden kalkınca birkaç adım topallıyorum sonra normale dönüyor, eğilip yerden bir şey almak, alt kıyafet çorap giymek eziyet olmaya başladı, en ufak bir iş yapsam bel ağrısı çok şiddetli oluyor 2 gündür de ellerimde hafif karıncalanma şeklinde uyuşma ve kollarımda güçsüzlük hissediyorum hasta olunca kolun kalkmaz ya o şekilde 🥲🥲