Bebegimicin- 05 Ocak beta:0 23 Ocak beta: 1693 Son adet tarihi:15 Aralık Bu durumda son adet tarihine göre 5+6 haftalık hamileysem 5 ocaktaki beta neden sıfır? Bu durumu yaşayan var mı?
deniz_95 Bebegimicin- bebek son adete göre hesaplanır ama son adet tarihinde zaten çocuk olmuyor ki adetten 1-2 hafta sonra tam yumurtlama aşamasında çocuk meydana geliyor
Parinas Bebegimicin- son adete göre bakınca ortalama 14ncü gün yumurtlama olsa 6ncı gün kan verdiğinizi varsaysak 0 olması çok normal. Biraz aceleci davranmışsınız sadece o yüzden negatif gelmiş. Genelde yumurtlamadan 11 12 gün sonra önerirler
Kkbbnn Bebegimicin- birleşme gününüzü biliyor musunuz acaba yoksa sürekli denediniz mi 26 Aralık benim şüphelendiğim tarih 6 gün önce kanda bi şey çıkmadı benim ama her belirti var
Bebegimicin- Normal durumda 5+6 ama geç döllenme olduysa 2,5 3 haftalık oluyor bu durumda keseyi görmek için beklemeli miyim?
Parinas Bebegimicin- sizde geç döllenme var mıdır bilmem ama beta değeri 3000leri geçince kese görünür. Sizinde geçmiş olması lazım. En kötü vajinal görünür. Hafta içi gidebilirsiniz bence
Bebegimicin- Kkbbnn betanın yüksek çıktığı kan testinden sonrakini biliyorum ama öncekileri bilemiyorum Parinas’ın dediği sonradan kanda çıkmış olabilir gibi geldi
Bebegimicin- Kkbbnn her belirti varsa dikkat edin kendinize, ben gaz şikayeti için gittiğimde beta sıfır çıkmıştı mesela ama varmış demekki
Kkbbnn Bebegimicin- gaz geğirme afedersiniz normalde bunlar bende olan şeyler değil bulantı mide yanması ağız tadı değişikliği sol kaşık sancı ve yerleşme kanamasıysa bide o çünkü hayatımda ilk defa böyle adet yaşadım adet olduğunu düşünmüyorum kanamadan 5 gün sonra 2 çıktı beta