R_nrt21 benim de sizin gibi ilk gebeliğim 12.haftada ikili tarama testinde prof. erkek dedi 15.haftada kontrole başka doktora gittim o da direkt kız dedi neye inanacağımı şaşırdım bu sefer detaylı ultrasonu bekleyeceğim biliyorum insan bekleyemiyor ama en az bir 16 haftalık olmayı beklemek gerek sanırım 🙈😀